OBCHODNÍ PODMÍNKY » Doprava a platba
Doprava

Balíky na Slovensko zasíláme pouze přes službu ZÁSILKOVNA. Platbu proveďte online bankovním převodem přes službu GoPay nebo dobírkou, jiný způsob platby není možný. Děkujeme za pochopení. 

Platby předem na účet: 115-7957380267/0100 . Variabilní symbol je číslo Vaší objednávky.

Minimální hodnota zboží v objednávce je 200 Kč.

 

 

 


INTIME COVID-19

Na webových stránkách v sekci novinky COVID - 19 najdete přehled aktuálních opatření a informace týkající se změn našich služeb. Tato opatření se mohou měnit z hodiny na hodinu, a proto vás tímto žádáme o jejich sledování. Je to nejrychlejší způsob předávání informací. 

InTime - Home delivery

Přepravní služba Home delivery zajišťuje dodání zásilek kurýrem po celé ČR v pracovní dny mezi 9 - 18 hod.

Zboží Vám bude doručováno do 24 hodin od expedice z našeho skladu.

O termínu doručování zásilky Vás dopravce informuje prostřednictvím emailu nebo SMS zprávy. Pohyb zásilky můžete sledovat pomocí služby track and trace na webových stránkách dopravce.

http://www.intime.cz/track_and_trace

Pokud není zásilka na první pokus doručena, zanechá dopravce na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení. Následující pracovní den dopravce uskuteční druhý pokus o doručení. Pokud je i tento pokus neúspěšný, máte možnost telefonicky kontaktovat dopravce a domluvit se buď na dalším termínu doručování nebo na osobním vyzvednutí zásilky v regionálním depu a to do 7 kalendářních dnů od prvního pokusu. Po uplynutí této lhůty je nám zásilka vrácena zpět.

Cena při platbě předem na účet: 109 / S dobírkou:  145

Platba dobírky je omezena výhradně na platbu výhradně kartou. Všechny dobírkové balíky, které budou podány ve středu 25. 3. 2020 a později, budou automaticky nastaveny na platbu kartou a budou účtovány standardní poplatky pro platbu kartou.  

 

 

 

DPD Classic

 

 

V návaznosti na  usnesení vlády a z důvodu mimořádně závažného zájmu na ochraně zdraví zaměstnanců společnosti Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. a zaměstnanců našich smluvních partnerů, jsme nuceni učinit následující úpravy parametrů našich služeb, kterými se s okamžitou platností mění Všeobecné obchodní podmínky společnosti Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. a to po dobu platnosti nouzového stavu.

Upravené části Všeobecných obchodních podmínek naleznete na následujícím odkazu.

Děkujeme za pochopení v případě Vašich dotazů neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku 225 373 373.

  DPD Classic    

Zasílatel je oprávněn odmítnout nebo neuskutečnit doručení zásilky, jestliže to neumožňují dopravní nebo jiná omezení na adrese doručení, případně důvodná obava o zdraví osob zúčastněných na přepravě. V takovém případě je zásilka vrácena Odesílateli. Doplňková služba „Doručení do oddělení“ je pozastavena. Zasílatel je oprávněn po předchozím odsouhlasení umožnit Příkazci výjimku z pozastavení této služby, v případech doručení osobám s omezenou možností pohybu nebo osobám v zařízení sociální péče.

 

Doručení zásilky do druhého pracovního dne po celé ČR od 8 do 17 hodin

Až 3 pokusy o doručení zásilky

Pojištění každé zásilky až do výše 50.000 Kč

On-line potvrzení o doručení zásilky

Online sledování zásilky na www.dpd.cz

Cena při platbě předem na účet : 139 Kč / S dobírkou: 157 Kč

 

DPD ParcelShop/Pickup

Dostupnost služby Doručení na výdejní místo je omezena. Z důvodu restrikcí provozní doby výdejních míst Pickup, nebo jejich úplného uzavření po dobu trvání nouzového stavu, ev. jiných mimořádných opatření vlády České republiky, prodlužuje Zasílatel dobu uložení zásilek na výdejních místech, které nemohou být Příjemcem vyzvednuty, o dobu trvání těchto omezení.

 

Doručení zásilky do odběrného místa DPD ParcelShop

Na výběr z 80 poboček po celé ČR (Mountfield, Uloženka a DPD)

Zásilka zůstane v DPD ParcelShopu 7 kalendářních dní

O zásilce dostanete informace přes SMS/e-mail

Většina poboček má otevřeno 7 dní v týdnu a přijímá platební karty

Online sledování zásilky na www.dpd.cz

Cena při platbě předem na účet : 127 Kč / S dobírkou: 145 Kč

Podmínky doručení zásilek na dobírku se mění tak, že úhradu dobírkové částky umožňuje Zasílatel pouze bezhotovostně, prostřednictvím platební karty. V případě úhrady dobírkové částky platební kartou je Zasílatel oprávněn účtovat Příkazci příplatek dle platného ceníku Zasílatelských služeb, a to i v případě, že si Příkazce platbu kartou jako povolený způsob platby výslovně neobjednal.

 

DPD Private

Po dobu trvání nouzového stavu, ev. opatření karantény vůči Příjemci, nebo jiné osobě zdržující se na adrese doručení, není Zasílatel povinen vyžadovat podpis osoby jednající za Příjemce jako potvrzení o doručení zásilky. Při předání zásilky Zasílatel pořídí opis posledních 3 čísel průkazu totožnosti osoby přebírající zásilku. Jestliže převzetí nebude možné takto stvrdit, zásilka bude vrácena Příkazci.

Z důvodů omezení platných v souvislosti nouzovým stavem vyhlášeným na území ČR a následnými usneseními vlády ČR o krizových opatřeních, případně jiných omezujících opatření na úrovni orgánů státní správy a místní samosprávy, může být doručení do některých destinací zpožděno či znemožněno. Zasílatel neodpovídá za jakákoli zpoždění, způsobená těmito omezeními. V případě, že z důvodu omezení není možné zásilku Příjemci doručit, je zásilky bezodkladně vrácena Odesílateli, přičemž nárok na vrácení přepravného nevzniká.

 

DPD Vám doručí zásilku do druhého pracovního dne

O zásilce dostanete informace přes SMS/e-mail - máte ji pod kontrolou

Den před doručením obdržíte SMS/e-mail s přístupovými údaji do aplikace DPD Kurýr

V aplikaci kurýr lze změnit adresu nebo termín doručení, zvolit osobní odběr na odběrných místech DPD ParcelShopu, nebo poslat sms kurýrovi

V den doručení se dozvíte 2hodinový interval pro doručení

Můžete platit kartou či v hotovosti

Sledujte svou zásilku a spojte se s DPD

Cena při platbě předem na účet : 154 Kč / S dobírkou: 172 Kč

 

 

Přepravní služba Zásilkovna dodává balíčky do odběrových míst po celé České  i Slovenské Republice. Pro mapu a seznam poboček následujte odkaz (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Tato služba dodá balíček k vyzvednutí na výdejní místo v lhůtě 1-4 dny od odeslání. O průběhu budete informováni emailem, ve kterém budete mít odkaz pro sledování zásilky. Jakmile balíček dorazí na Vámi vybrané výdejní místo, obdržíte SMS a email s heslem, které potřebujete pro Vaši identifikaci při výběru zásilky. Pokud chcete při volbě dobírky platit kartou, zjistěte si, jestli výdejní místo má k dispozici platební terminál.

Standardní doba uložení zásilky je 7 dní. Můžete si ale svou úložní dobu prodloužit. Po uplynutí této lhůty nám bude zásilka vrácena zpět. Zásilku si můžete vyzvednout podle otevírací doby výdejního místa.

Cena při platbě předem na účet: 60 Kč / S dobírkou: 96 Kč

 

 

 

 

 

Osobní odběr - ZDARMA

 

Možnosti osobního odběru se budou odvíjet dle počtu objednávek.  O přesných detailech Vás budeme informovat v mailu.

Platba bankovním převodem, platební kartou, předem na účet.

Adresa kamenného obchodu Rituál - Vachova 3, Brno - střed

Otevírací doba : Zákazníci budou informováni o přesných detailech osobního odběru do emailu.

kontakt: info@ritualbrno-eshop.cz 

Zboží nutno vyzvednout do 10 pracovních dní!

 

Opětovné odeslání nevyzvednuté zásilky

Upozorňujeme, že při opětovném odesílání nevyzvednutého balíku na Vaši adresu Vám bude znovu naúčtována doprava.

 

 

 

 

 

 

Platba

 

Jediná možná varianta platby je momentálně bezkontaktně, tj. GoPay nebo převodem na účet. Děkujeme za pochopení.

Zboží můžete zaplatit hotově při převzetí zásilky na dobírku, převodem či využít okamžité platby on-line z účtu, či kartou při osobním odběru.

Při použití platby převodem a on-line plateb je zboží z objednávky rezerováno 7 dní. Pokud platba nebude připsána na náš účet do 7 dnů, mohou být produkty použity do jiné objednávky.

Při platbě převodem z účtu posílejte platbu, prosím, na účet: 115-7957380267/0100. Variabilní symbol je číslo Vaší objednávky.

Při nákupu nad 3000,- Kč je požadována platba předem na účet.

Minimální hodnota zboží v objednávce je 200 Kč.

 

 

Okamžitá platba on-line

  • Nejrychlejší způsob platby přímo z Vašeho internetového bankovnictví
  • Předvyplněný platební příkaz šetří Váš čas a nervy
  • Platba je na našem účtu do několika minut, takže objednávku odesíláme ihned, pokud je celý košík skladem

Akceptujeme GoPay platby

GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti. Nabízí širokou škálu platebních metod v rámci jednotného uživatelského prostředí s optimalizovanými kroky pro snadné a rychlé provedení platby. Každý zákazník může realizované platby kontrolovat ve vlastním GoPay účtu, kde jsou jednotlivé platby zaevidovány.

Platební systém GoPay je licencován a regulován Českou národní bankou jako instituce elektronických peněz a spadá pod nejvyšší dohled Ministerstva financí ČR. GoPay je partnerem Vaší platby se zárukou důvěryhodného a bezpečného platebního prostředí.

Jak platit s GoPay


1. Vyberte si zboží/službu

V našem internetovém obchodě naplňte košík. Minimální hodnota zboží v objednávce je 200 Kč.

2. Potvrďte objednávku

Vyplňte osobní údaje a potvrďte objednávku.

3. Proveďte přihlášení

Otevře se okno platební brány GoPay, kde proveďte přihlášení zadáním emailové adresy nebo čísla mobilního telefonu, na které obdržíte potvrzení o realizované platbě.

4. Zvolte platební metodu

Vyberte preferovanou platební metodu nebo realizujte platbu ze zůstatku GoPay účtu.

5. Potvrďte platbu

Postupujte dle instrukcí zvolené platební metody. Po provedení platby dojde k přesměrování zpět na stránky internetového obchodu.